Яка гарантія на продукти GPS NPBI?
Компанія GPS гарантує, що обладнання, вироблене Global Plasma Solutions Inc., не має дефектів виготовлення або матеріалів протягом одного року з дати відвантаження початковому покупцеві.
Чи доступна розширена гарантія?
Так. Стандартна обмежена гарантія терміном на 1 рік може бути продовжена до 3 років без додаткової оплати на відповідні продукти після завершення реєстрації продукту. Для покупки доступні розширені гарантії для інших моделей і термінів.
На які голчасті біполярні іонізатори доступна розширена трьох річна гарантія після реєстрації на сайті?
Беруть участь наступні продукти: GPS-DM48-AC, GPS-FC-1, GPS-FC-2, GPS-FC-3-BAS, GPS-FC-3T-BAS, GPS-FC24-AC, GPS-FC48-AC, GPS-iRib-18, GPS-iRib-36, GPS-iMod. Аксесуари та інші доповнення в комплект не входять.
Через якийсь час після покупки можна зареєструвати товари?
Продукти можуть бути зареєстровані в будь-який час між підтвердженням замовлень і роком плюс тридцять днів з дати відправлення продуктів початковому покупцеві GPS.
Як мені зареєструвати свої продукти?
Перейдіть за посиланням:
https://globalplasmasolutions.com/product-registration Який ідентифікатор покупки я повинен використовувати для реєстрації своїх продуктів?
Номер замовлення на постачання найбільш прийнятний. Якщо ви не можете отримати номер замовлення, надайте іншу документацію, що підтверджує покупку, яка є унікальною для вашого замовлення.
Як мені надати документацію?
В онлайн-формі реєстрації продукту є можливість завантаження файлів. Ви можете відправити кілька файлів. Максимальний загальний розмір файлу складає 5 МБ.
Що станеться після того, як я зареєструю свої продукти?
Лист з підтвердженням буде автоматично відправлено на вказану адресу з кодом підтвердження гарантії. Будь ласка, збережіть це для своїх записів. GPS не відправляє повідомлення про терміни дії форми або закінчення терміну гарантії.
Що робити, якщо я випадково ввів невірну інформацію в форму?
Ви можете заповнювати реєстраційну форму скільки завгодно раз. Якщо ви введете неправильну адресу електронної пошти, ви не отримаєте лист з підтвердженням.
Що мені робити, якщо я втратив код підтвердження гарантії?
Якщо період реєстрації ще не закінчився, ви можете зареєструвати свої продукти знову. Після закінчення цього терміну, будь ласка, напишіть нам за адресою Guarantee@globalplasmasolutions.com. Нам знадобиться номер замовлення на покупку або інший унікальний ідентифікатор, щоб знайти ваш запис.
Як я можу подати претензію по гарантії?
Зверніться за адресою Guarantee@globalplasmasolutions.com, щоб повідомити докладні відомості про претензії та код підтвердження гарантії.